* Vår nya lägenhet *

VARDAGSRUMMET
KÖKET
BALKONGEN
SOVRUMMET





ALINAS RUM





TOALETTEN

Ingen spreciellt fin toa,men tvättmaskin o så ska in sen =)

VÅR GARDEROB, MITT (SMINKRUM)

Garderoben är jättestor,men för stökig för jag har sorterat tvätt som ska tvättas idag så de ligger på golvet, därför tog jag bara kort längst in ;)


HALLEN





Ja så ser vårt hem ut nu för tillfället, det är mycket som ska göras o köpas. Tavlor mm i vardagsrummet ska bli bilder på oss på en vägg, och gardiner i köket ska fixas o disk + tvättmaskin ska in =) och lite annat så än är det inte klart ;)


Kommentarer
sanna - mamma till Embla

Va fint ni har det :) Den blommiga tapeten var jag också lite små sugen på :) Kram

2011-07-15 @ 19:00:27
URL: http://mammatillembla.blogg.se/
Jennie & Fröken Flis

gud va fint! Och vilken otroligt söt säng Alina har. kram

2011-07-16 @ 10:55:39
URL: http://j


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0