mmm Pizza :D

Älsklingen fick jobbet! gött :P så han börjar redan imorgon klockan 10 :)
Jag och dino gick till kerim en stund och så var Jennifer min kusin där också, då frågade vi om de ville med till Pizzerian och käka o se på fotboll. Så vi gick dit. Det var ett tag sen jag åt pizza så de va rätt gott. Sen kom Emma ( min andra kusin ) också till pizzerian, och hon fyllde år idag också! Grattis! ( för tredje gången ) haha..

Imorgon när älsklingen jobbar trodde jag att min dag skulle bli sååå långtråkig, Men christin ringde mig förut och sa att hon var ledig från skolan imorgon så vi skulle hitta på något =) Det får bli fram till 4 då för då ska jag möta Emma så ska vi hälsa på Jennifer på hennes praktik, sedan ska vi hem till Emma så jag får se hur hon bor och sedan möta Jennifer igen som slutar praktiken vid 6 och då ska vi hem till mig en sväng :) så imorgon är en fullbokad dag. Men det är roligt för annars så händer de ju fan inte ett skit :D

Nu ska jag och Älsklingen se klart filmen A walk to remember, vi orkade inte se klart hela igår för vi var såå trötta. Men än så länge är filmen jättebra så nu vill man se fortsättningen :)


Jag tog en Vesuvio såklart, som vanligt!
'

Bild tagen från google.se


Här är en bild på mina kusiner Emma & Jennifer



Kommentarer
Emma

ååh fan va gott de såg ut med pizza!! ses imorgon :D

2010-10-20 @ 23:03:49
URL: http://emmuuut.devote.se
Ida Thorsell

Ja! jag vill fan ha en pizza nu till frukost ;) haha aa syns sen!!

2010-10-21 @ 09:47:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0