Kallt ute !

Urs och fy nu börjar det verkligen bli riktigt kallt och tråkigt ute! Jag har ju typ en 8 jackor som jag kan välja mellan till alla väder, dessvärre är det att knappt någon kommer passa snart :) haha har en vit jacka med päls nu men känner mig som ett riktigt fetto att gå med den på stan, för magen syns liksom inte utan det ser bara ut som jag vaggar fram haha.. Idag har vi tvättid, äntligen! Inte för att det är jätte roligt, men det är skönt när allt är tvättat.. Sedan gick jag och älsklingen och funderade på vad fan vi ska hitta på, finns ju aldrig något att göra när man bara går hemma hela dagarna. Men vi ringde markus o frida och frågade om de ville komma hit och äta våfflor och se på film... Så så får det bli =)

Är i vecka 21+4 idag och tiden går så sjuuukt segt. Vill ha ut våran lilla tjej nu! Jag väntar på att det ska bli den 24 Oktober, haha då är det exakt 4 månader kvar tills hon är beräknad. Det är faktiskt inte så lång tid egentligen ;)

Har formaterat om min dator idag så nu är den supersnabb! gött det :)


Gammal bild



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0