Mysig morgon..

Har precis ätit frukost framför tvn, just nu gick älsklingen hem en sväng till sina föräldrar bara för att hämta en sak. Jag sitter i soffan och så fort jag pratar till lilla Alina så ger hon mig en hård spark :) hon svarar mig! känns så roligt hehe..öronen är ju fullt utvecklade för någon vecka sen så hon hör varenda ljud nu ;) men pappa hör hon bäst eftersom han har mörkare röst, barn hör grövre röster mkt lättare :)

Nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma så vi kan sätta igång filmen som vi aldrig såg klart igår :P



Kommentarer
FridaEriksson

Åh vad kul att hon svarar dig nu =)

Lääängtar tills jag får känna mina sparkningar sen hehe

2010-11-15 @ 21:46:53
URL: http://friidaeriksson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0