hmmm

Va fan är det med folk egentligen, herregud! man ställer upp som fan för andra jämt, hela tiden! men får aldrig något tillbaka när man själv behöver det, ska aldrig mer ställa upp eller hjälpa en enda person!

Och folk som ( tror ) dom är ens vänner.. haha man hör av sig ständigt. Vissa bara skiter i det. det är inga riktiga vänner, nu vet jag! och de som tror de kan skita i mig nu och sedan vilja komma för att kolla på barnet ( vilket jag hör hela tiden, åhh när barnet kommer vill jag hälsa på! HAHA ) då passar det att hälsa på men det kan ju personerna bara glömma, tar inte in en enda sån falsk person i min lägenhet! Och det är inget som min dotter ska få träffa :) TUR man vet vilka som är ens sanna vänner som inte skiter i en och hittar på ursäkter mm... men nu vet jag och jag tänker inte lägga ner någon energi på dessa personer som säkerligen vet själva vilka dom är! Tänker aldrig mer svara när de hör av sig 7 veckor efter att man själv hört av sig till dem! Så hej svejjs alla falska personer ;)


Kommentarer
Zandra

Hej ! Ja, det låter ju inte alls kul ! Men tur man vet vilka man kan lita på & vilka man har som sanna vänner. ibland kan man ju undra hur folk egentligen tänker. när det väl kommer till kritan så är det ju inte kul längre! har själv oxå försökt ta upp kontakt med "gamla" vänner, men det ger sig aldrig. så jag har helt enkelt gett upp! =)

Kram, Zandra.F.G

2010-11-07 @ 15:52:09
Ida Thorsell

haha ja, jag skiter i dem nu och tänker aldrig mer höra av mig eller skriva till dem :)

2010-11-07 @ 16:08:52
janika

Åh vad jag känner igen mig, efter att jag blev gravid är det nästan aldrig någon som frågar mig om jag vill hitta på något och om jag hör av mig så kan dom inte men om man ändå bestämmer något med dom så blir det alltid inställt och sen skiter dom i det. Och man får höra hela tiden ååh tänk när den lilla kommer då ska jag skämma bort honom/henne. Jag vill ju inte bara duga när jag väl har fått barn, jag behöver ju sällskap nu också :P Människor alltså :D

2010-11-08 @ 11:25:44
URL: http://mumintrollska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0