Buhuuuuu...

Jag måste gå ända till andra sidan stan :( haha dino tvingar mig :P nä men ja måste lämna in papper o snacka me lite idioter, sen försöka få försäkringskassan att skicka ut mina pengar någon gång! har gått 2 månader nu! sen ska jag köpa ett par nya vinterskor idag, ska bli skönt. de är riktigt varma och då slipper ja springa runt o halka överallt :) Ne nu får jag hoppa in i duschen så jag kommer iväg någon gång, brukar vara rätt seg. Ännu mer nu när man har en mage ivägen :D haha men först nu på med MUSIK ;)

Och jag saknar redan älsklingen :( han åkte ju klockan 8 imorse typ haha han var så mysig imorse så jag ville inte släppa iväg honom :) men vi ses ju om några timmar ändå, älskar dig Dino Husic <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0